"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


Bardzo proszę dla Kuby mojego kumpla i z góry dziękuje:)

sobota, 31 stycznia 2015

Sobotnie morsowanie...

jak wcześniej napisałem w Zmorsowanych w prawdziwie zimowej scenerii:)  Biegania dzisiaj tyle co do plaży na naszym "Mielnie" i z powrotem. Czyli niecałe cztery kilometry w ostatnim dniu stycznia:(
Za to kąpiel rewelacyjna:) temperatura powietrza w okolicach zera, a wody +2
Posiedziałem trochę dłużej w wodzie. Potem poćwiczyłem po plaży bieg Icemana w samych kąpielówkach he,he... Rewelacja!!!

Jutro bieganie już na konto lutego, wiec dziś trochę statystyki miesięcznej. W pierwszym miesiącu roku: 247 km w dwudziestu dwóch wyjściach. Osiem morsowań, jeden raz narty biegowe;) i cztery razy po dwie godziny lekcyjne gimnastyki. W stosunku do roku ubiegłego o prawie pięćdziesiąt kilometrów mniej:( Ale tamta zima była wyjątkowa;) Drugiej takiej nie będzie:(

Towarzystwo biegacza dla biegacza jest bezcenne:) Dla nie-biegacza może być... 
A wiecie jak rozpoznać biegacza w towarzystwie?
hi,hi...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13