"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


Bardzo proszę dla Kuby mojego kumpla i z góry dziękuje:)

piątek, 30 stycznia 2015

Odwiedziłem...

wczoraj Warszawę, ale to nie "moje" miasto. Mimo tych wystrzałowych budynków, metra i nowoczesności. Od szczenięcych lat uwielbiam za to Kraków! I choć trochę śmieszą mnie Krakusy z wychodzeniem na pole he,he... (u nas pole to na wsi za miastem;) to uwielbiam to królewskie miasto:) O! przypomniało mi się jak znajomy Krakusik mówił: "my mieszkamy w dworze to wychodzimy na pole" hi,hi...

Po wczorajszym wyjeździe do stolicy dzisiaj rano "odchamiony", ale nabuzowany emocjami przed meczem z Katarem zrobiłem dwanaście kilometrów. Wybierałem trochę trudniejsze warunki, żeby z lekka się "upodlić" i upuścić nieco "pary spod dekla" hi,hi...

Na "Bałtyku" niby zima panuje, bo glinianki niczym olbrzymie białe równiny... Lecz jednak niech nikogo nie zwodzą pozory i nie próbuje wchodzić na lód!!! Jest cienki, kruchy i w rożnych miejscach nie jednakowej grubości! Kaczki mogą po nim dreptać do woli. Ale człowiek gdzieniegdzie  zrobi kilka kroków po czym wpada pod lód! Przy głębokościach jakie mają te zbiorniki i różnicach poziomu dna samobójstwo! Latem wielu śmiałków straciło w tych gliniankach życie ze względu na brawurę i zimne prądy. Dlatego zawsze ostrzegam Zimnolubnych do morsowania wystarczy przy brzegu woda do pasa.
Na fotkach jakie dziś zrobiłem widać "bajorka" na powierzchni "Pacyfiku" obrazuje to jak różna jest grubość lodu.
Ciężki mecz będzie! Katar jak katar;) "trzeba jakieś "krople" na katar przygotować i wierzyć w naszych do końca!! Boję się tylko, czy wszystko odbędzie się fair play? Nawet nie chodzi o to, że reprezentacja Kataru składa się z najemników, bo każdego można ograć. Ale było takie powiedzenie w "nożnej" *kasa Misiu, kasa...* Z dopingiem na trybunach Nasi sobie poradzą! Lecz jeśli będą rozgrywki "przy zielonym stoliku" mogą nie wytrzymać... Ręczna to bardzo szybka, kontaktowa gra i o wykluczenia, "pomyłki" bardzo łatwo. Oby błędy sędziów nie zepsuły sportowego widowiska, a Ci ostatni nie stali się głównymi /negatywnymi/ bohaterami meczu.
Kto wygra mecz? POLSKA, POLSKA...!!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13