"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


Bardzo proszę dla Kuby mojego kumpla i z góry dziękuje:)

wtorek, 27 stycznia 2015

Pod osłoną ciemności...

by nie narażać postronnych osób na palpitacje serca drugi raz w życiu włożyłem na nogi deski i na "Bałtyku" popróbowałem "z czym  to się je". Wcześniej przerobiłem wirtualny kurs narciarstwa biegowego na necie:)
Ubiegłej zimy tylko raz udało mi się na przyprószonej śniegiem trawie zapoznać się z glebą  gdy stopy przedłużyłem o deski hi,hi...
Kiedy ogląda się w telewizji relacje z Pucharu Świata to wygląda to bardzo prosto. "Na żywo" trochę gorzej he,he... Chciałem zacząć od chodzenia, lecz mi to jakoś nie szło:( bardziej już truchtanie przy czym największym problemem okazało się zatrzymanie:( zwłaszcza z niewielkiej górki musiałem wyglądać jak paralityk;) No cóż jak podobno mawiają starzy górale:"jak się nie przewrócisz to się nie nauczysz"
Wg. endo zrobiłem dwa i pół kilometra, a" upodliłem się" jakbym"z buta" przeleciał dychę;) Może gdybym przebiegł na nartach tyle kilometrów co przez piętnaście lat do tej pory to nie ćwiczyłbym padów hi,hi...

Przed biegówkami przebiegłem "normalnie" prawie piętnastkę na rozgrzewkę po zakątkach parku lisinieckiego. Spokojne bieganie "po białym" z tzw. *prędkością ekonomiczną* to, to co najbardziej lubię:) Pozwiedzałem zakamarki i sprawdziłem stan morsowiska przed jutrzejsza kąpielą, czyli odnowa biologiczną he,he... Było świetnie! Żałuję tylko, że moja *Bratnia Dusza* nie mogła dzisiaj być ze mną :( Bo napadało trochę białego puchu i niektóre miejsca od razu stały się niezwykle urokliwe. Słowami to jednak ciężko opisać, dlatego polecam kilka fotek z tamtych terenów:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13