"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


Bardzo proszę dla Kuby mojego kumpla i z góry dziękuje:)

czwartek, 22 stycznia 2015

Po "orbicie"...

trasy biegu częstochowskiego i żeby było śmieszniej *pod prąd* poleciałem dzisiaj wieczorem;) Przez pewien czas myślałem nawet, że dziś z biegania będą nici:( Jednak wieczorem po dwudziestej "udało się" hi,hi... pomimo kropiącego deszczu wyjść potuptać:)

Zupełnie nie miałem pomysłu, gdzie, którędy, dokąd, jak długo podreptać;)
Zdałem się więc "na czuja" i gdzie nogi poniosą pobiegłem w zupełnie innym kierunku niż zamierzałem he,he...

Nalatałem się! rewelacyjne było:) Lecz kiedy stanąłem pod blokiem ze zdziwieniem zobaczyłem, że wg. endo zrobiłem niecałe jedenaście kilometrów:(

Przemoczony, ale zadowolony pomyślałem: kąpiel, złocisty izotonik i nic więcej mi do szczęścia nie potrzeba:) No, może jeszcze coś by się zdało hi,hi....;)

Ostatnio z zaciekawieniem przyglądam się mapką Google z endomondo. Figury "wyrysowane" przebiegiem trasy nieraz są bardzo ciekawe;) Zresztą dzisiejsza trasa też wyszła bardzo fajnie, zwłaszcza z bliska ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13