"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


Bardzo proszę dla Kuby mojego kumpla i z góry dziękuje:)

sobota, 24 stycznia 2015

100%...

wzrost frekwencji na drugim sobotnim morsowaniu, bo nie byłem sam h,hi... Było super!:)
Temperatura powietrza -1, wody +2. "Pacyfik" i kanał "La Manche" wolne od lodu. Na "Bałtyku" i "Adriatyku" tylko miejscami na powierzchni wody unosi się cienka, już nie "szyba" lodowa, ale kaszowata zmarzlina. Na naszym "Mielnie" tam gdzie stale odbywa się morsowanie od brzegu półkolista "wanna";)

Środa kąpiel w "Pacyfiku" dziś "Adriatyku" i można powiedzieć oceaniczne morsowanie w ciągu tygodnia.

Wczoraj synoptycy zapowiadali możliwe opady śniegu i po cichu przyznaję liczyłem, że może będzie kąpiel ze śniegowymi płatkami.

"W nogach" jedynie nieco ponad pięć kilometrów:( Ale w fajnym towarzystwie choćby kilometr to dużo:)

https://www.facebook.com/groups/990372304322775/Od wczoraj mam zaszczyt należeć do "fejsbukowej grup" Tyskich Morsów! Do której dodał mnie zaprzyjaźniony świetny biegacz, a ostatnio zapalony Mors Damek:) Dziękuję!
 Z fotek widać, że mają świetne  "stadko":)

 Marzy mi się od pewnego czasu wyjazdowe morsowanie z Martyną i Pawłem oraz pozostałymi członkami klubu krakowskiego "Kaloryfera" na Bagrach. Teraz do listy "dopisuję" tyskie Paprocany. Może kiedyś rozpocznę turystykę morsową he,he... O! zapomniałem jeszcze o Mielnie! Międzynarodowy Zlot Morsów też mi siedzi w głowie;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13