"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


piątek, 10 października 2014

Piękne lato tej jesieni...

nastało:) Słoneczko i od rana trzynaście kresek na plusie. Miało być dopiero sobotnie bieganie w alei brzozowej, ale musiałem się schłodzić w "Pacyfiku" Zresztą niecałe dwa i pół kilometra w te i z powrotem trudno nazwać bieganiem, więc można powiedzieć: nie liczy się;) Z drugiej strony nawet dwa i pół kilometra to zawsze coś. Zwłaszcza dla uzależnionego biegacza to jak kieliszek wódki dla nałogowego pijaka;)
Znów zapomniałem termometru, żeby zmierzyć temperaturę wody:( Jestem bardzo ciekawy. Czy woda ma już poniżej dziesięciu stopni? Może jutro po Bialskiej skoczę zrobić pomiar? Jakby co możecie obstawiać;)

Po wczorajszym wieczornym bieganiu poranna kąpiel w zimnej wodzie jest dla mięśni rewelacyjna:) Ta krioterapia "dla ubogich" jak mawiają Foczki i Morsy jest świetną odnową biologiczną. Polecam:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13