"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


Bardzo proszę dla Kuby mojego kumpla i z góry dziękuje:)

poniedziałek, 20 października 2014

Lubię biegać w deszczu

Bieganie w niewielkim deszczu jest fajne! Czternaście kresek na plusie i niezbyt intensywny deszcz. Napotkani ludzie w kurtkach, młodzi w kapturach naciągniętych na głowy, starsi pod parasolami, a ja w krótkich portkach hi,hi... Do tego cienka koszulka z długim rękawem i bezrękawnik. To prawda *nie ma złej pogody na bieganie* są tylko źle ubrani biegacze;) Fakt zliczyłem kilka kałuż i w butach było mokro, ale przy takiej temperaturze to bez znaczenia;)
Niestety jestem chyba w mniejszości, bo dzisiaj na mojej trasie nie spotkałem żadnego biegacza, żadnej Kijarki, a i znajomych spacerowiczów z psami też gdzieś wymiotło. No tak psy nie mają kapturów, ani parasolek he,he...
Na spokojnie, wolno wytuptałem trzynaście kilometrów w średnim tempie 6:09 min/km i nawet nie zmokłem;)
O właśnie "wpadł mi w ręce dowód" że  nie boję się deszczu cha,cha... Tak było /gorzej/ w lipcu 2011;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13