"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


Bardzo proszę dla Kuby mojego kumpla i z góry dziękuje:)

niedziela, 7 września 2014

Sobotnie spotkanie biegowe na Bialskiej...

czyli jak co tydzień siódma rano, przy pierwszej kapliczce od Okulickiego:) Po czterech etapach w Zamościu niedziela i  poniedziałek wolne. Wtorek siedemnaście kilometrów, środa wolne, czwartek "połówka" na trasie bc, piątek wolne i sobota piętnastka w alei brzozowej.
Wczoraj poczułem bieganie w nogach i kolanko:( chyba dlatego, że Ściganci Waldi z Marcinem prowadzili, a my z Zenkiem próbowaliśmy nadążyć;) W czwartek też lekko nie było, bo Monia hasała po jasnogórskim wzgórzu jak sarenka, a ja nie chcąc stracić  Jej towarzystwa starałem się dotrzymać kroku;)
W piątek zastanawiałem się, czy nie wziąć udziału w nieoficjalnym "półmaratonie częstochowskim" ale po "ostrzegawczym" bólu kolanka odpuściłem. Wrzucam na luz, aplikuję "regeneracje" kolanek;) a w sobotę do Sulejowa. Oczywiście w ciągu tygodnia coś tam potruchtam he,he... ale tylko żeby nie zapomnieć jak się przebiera nogami;) Odpoczynek przed Zamościem się sprawdził, więc nie ma co sobie żałować hi,hii...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13