"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


Bardzo proszę dla Kuby mojego kumpla i z góry dziękuje:)

czwartek, 4 września 2014

dwa biegi częstochowskie

spojrzałem na forum i w temacie"treningi na trasie bc" Sigur napisał: *Jest ktoś chętny na 4 kółka od 19-tej?* Już od dawna forum 'umiera' śmiercią naturalną:( rzadko Komu się chce wpisywać, a było to motywujące do wyjścia na trening! Skoro nikt koledze nie odpowiedział:( nie mogłem pozwolić, aby się sam męczył na jasnogorskim wzniesieniu hi,hi
W sumie przed dziewiętnastą na trasę ruszyli Marta z Edkiem, potem o dwudziestej dołączyła jeszcze Monika, Jakub i Bogdan, oraz Artur.
Prawie "połówka";) czyli dwa biegi częstochowskie, ale tempo gorsze niż w Zamościu:( no cóż tam mają lepsze, świeższe, czyściejsze powietrze. Szczęściarze he,he....  
Endorfiny jeszcze po Zamościu buzują;) ale nie ma co szaleć za tydzień 13 września kolejne wyzwanie w Sulejowie:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13