"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła. Aktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia" *Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić*


sobota, 23 sierpnia 2014

sobota...

więc jak co tydzień sobotnie spotkanie biegowe na Bialskiej. Dziś od rana same niespodzianki;) Po dłuższej nieobecności pojawił się Zenon -brawo!!!! i wróciła Matylda!!! Biegała do chyba siódmego miesiąca ciąży. Potem odpuściła, trochę chodziła z kijkami i teraz półtora miesiąca po rozwiązaniu zrobiła z nami jedną pętelkę:) Czyli razem z dobiegiem około pięciu kilometrów! Szacun Matylda;)

Trochę w czwartek przechwaliłem "bruksiki":( Dziś w piachach na wertepach bialskich pól zaczęły mnie skrobać po piętach hi,hi... Ale to trochę na własne życzenie, bo do nowych butów założyłem niesprawdzone skarpetki i odpuściłem smarowanie stóp:(

Wczoraj luz. Nie licząc porannego pływania i dwóch kilometrów na dobieg tam i z powrotem:)

Tydzień zakończyłem stanem sześćdziesięciu pięciu kilometrów.
http://www.biegpokoju.zamosc.pl/Teraz labuję do środy. Odpoczywam, regeneruję się i trenuję... mentalnie he,he...
Muszę trochę poczuć "głód biegania" po ostatnim "przejedzeniu";)

Od środy codzienne bieganie po Zamościu. Nie wiem, czy będzie możliwa relacja na bieżąco, ale na pewno napiszę po powrocie.
Trzymajcie kciuki;)

2 komentarze:

  1. Jak ja lubię Pana czytac, no naprawdę! :)) Ja dopiero zaczynam biegac, skromniutkie 5 km (i to z przystankiem w połowie) raz w tygodniu, a i tak czasami brak motywacji :( Ale wystarczy spojrzec na Pana bloga i od razu lepiej C: Dziękuję Panu.. - Wiktoria

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiktorio to ją Tobie dziękuję. Ilekroć najdzie mnie myśl żeby dać sobie spokój z pisaniem trafia mi się taki komentarz jak Twój :) życzę Ci powodzenia i wytrwałości :) pamiętaj tylko bieganie uzależnia i ani się obejrzysz a będziesz "nasza" hi,hi....

      Usuń

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13