"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła. Aktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia" *Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić*


piątek, 8 sierpnia 2014

Pętelka z pluskaniem...

Po wczorajszym treningu na trasie Bc "letnie morsowanie" hi,hi... odpuściłem. Za to dziś z rana temperatura +dwadzieścia, więc zrobiłem mała pętelkę po dzielnicy i przy okazji sobie popływałem w Adriatyku:) Dawno nie pamiętam tak nagrzanej wody. Poprostu wchodzi się jak do wanny. Tylko piany he,he... brakuje;)

Wieczorem planowałem również pobiec popływać. Zamieniłem jednak buty biegowe na sandały i z MLP spacerkiem poszliśmy "na Bałtyk" W wodzie komary nie gryzą;) a że MLP nie pływa to "alarmowo" musieliśmy się ewakuować he,he...

Jutro o trzynastej Pozytywny Bieg w Szarlejce. Z rana odpuszczam spotkanie na Bialskiej, ale zastanawiam się nad porannym pływaniem przed startem.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13