"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


Bardzo proszę dla Kuby mojego kumpla i z góry dziękuje:)

poniedziałek, 18 sierpnia 2014

luzowanie

zaplanowane zaczynam. Dziś tylko rekreacyjnie niecałe cztery kilometry biegu plus pływanie. Temperatura powietrza czternaście kresek powyżej zera, a woda wydaje się zdecydowanie cieplejsza;)
Aha jeszcze prócz porannej aktywności jeszcze wieczorem "kiwanie" dla kolanek he,he... Niektórzy się śmieją z moich "czarów":) Lecz dla mnie to działa, więc zaciekawionym wyjaśniam. Będąc u ortopedy z bolącym kolanem zapytał mnie doktór czy mam rower stacjonarny. Kiedy odpowiedziałem 'nie' wyłożył mi, że stawy bardzo lubią ruch bez obciążenia. Gdybym miał rowerek to to po poluzowaniu docisku mógłbym codziennie pół godzinki kręcić na luzie i miałoby to zbawienny wpływ na moje kolanka. Podał też drugą wersję: kocyk na stół pod "cztery litery", siad i trzydzieści minutek "majtania" nogami;) Na odchodne dodał "i tak pan tego nie będziesz robił!" Ja nie będę robił??? Codziennie na wieczornym dzienniku trzydziestominutowa "huśtawka" i ... gdzieś po niecałych dwóch tygodniach: "kurcze albo siła sugestii, ale to działa!!!" Od tamtej pory na dwa tygodnie przed maratonem i po maratonie, lub gdy kolanka zaczynają się buntować, bo zwiększam kilometraż "ordynuję" sobie *zabieg* na kolanka hi,hii....

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13