"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


Bardzo proszę dla Kuby mojego kumpla i z góry dziękuje:)

sobota, 2 sierpnia 2014

dwie kosy...

czyli 77 kilometrów przebiegu w kończącym się właśnie  tygodniu. Wcześniej było: 74 - 91 - 71 - 61 - 56 - 43 - 65 - 121 - 81 - 42 - 48 - 85 - 76 - 69 - 64 - 62 - 84 - ....
Wkrótce Bieg Pokoju Pamięci Dzieci Zamojszczyzny więc trzeba będzie niedługo trochę odpocząć;) 
Dzisiaj jak o tydzień w sobotę spotkanie biegowe "na Bialskiej" w ośmioosobowym składzie i znowu kolega wiceprezes nas trochę hi,hi... przegonił;) Początkowo miałem grzecznie zrobić tylko stałą piętnastokilometrową  trasę, ale gdy Marcin odbił w drodze powrotnej "na Bałtyk" pogoniłem przez jasnogórskie parkingi za Nim. Woda w Adriatyku rewelacyjnie ciepła. Można by siedzieć jak w jacuzzi he,he.... Miała być piętnastka, lecz przez "skrót na pływalnie" wyszło prawie osiemnaście kilometrów. Jutro luzik wolne od biegania, no chyba żeby rower? Podobno ma jednak przypiekać jeszcze mocniej niż dzisiaj to może być trudno o motywacje;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13