"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


Bardzo proszę dla Kuby mojego kumpla i z góry dziękuje:)

poniedziałek, 11 sierpnia 2014

Bieganie-pływanie-bieganie

Po sobotnim starcie w upalnej Szarlejce wczoraj labowanie, imprezowanie;) A co. Podobno odpoczynek to ważny element treningu he,he..
Korciło mnie jeszcze wieczorne pływanie, ale nie chciało mi się bez towarzystwa;)

Dzisiaj dwadzieścia kresek powyżej zera na termometrze od samego rana. Dlatego krótki bieg /2km/ nad Adriatyk i pływanie:) Potem na trochę pokręconej trasie wg zasady "gdzie oczy poniosą" jeszcze trzynaście i tydzień zacząłem spokojną piętnastką.

Dziś mija termin wpłat opłat startowych na Bieg Pokoju w Zamościu. Lista "drgnęła" i już 78 osób zapisanych. Zapewne przelewy będą jeszcze napływać i liczba chętnych się powiększy., bo byłaby "lipa" gdyby imprezę odwołano:(

 
Wieczorem pokropujący deszczyk, lecz bardzo ciepło. A w czasie deszczu "dzieci się nudzą to ogólnie znana rzecz..." Zresztą nie tylko dzieci hi,hi...  Nosiło mnie nosiło, więc włożyłem buty i coby w razie burzy szybko się ewakuować do domu poleciałem "na Bałtyk" Zrobiłem pięć kółek wokół Bałtyku i Adriatyku, wykąpałem się w Pacyfiku i do domu. Wyszła ranna powtórka z rozrywki;) Niepotrzebnie tylko na koniec zapuściłem się w pobliże Jasnej Góry od Klasztornej, bo tam już tłok jak piętnastego przed południem he,he... i o mało co jakaś pielgrzymka mnie nie stratowała;)

Dwa treningi jednego dnia na sumę dwudziestu siedmiu kilometrów i troszku jak mawiał zaprzyjaźniony Krakus pływania;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13