"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


Bardzo proszę dla Kuby mojego kumpla i z góry dziękuje:)

wtorek, 5 sierpnia 2014

500

Ranek pochmurny, na termometrze szesnaście kresek na plusie. Bieg - pływanie - bieg. Nie jakieś "hektary" pływania i biegania, bo z buta tylko piąteczka, ale na początek dnia znakomite "ładowanie baterii" na dalsze godziny;)
Chyba znów "dałem" dobry przykład i zraziłem Innych, bo poranne pływanie znajduje naśladowców he,he...

Popołudniu dzięki Monice uczciłem pięćsetny post na blogu długim spokojnym wybieganiem po lesie:) Wiadomo nie od dziś, że  w świetnym towarzystwie czas mija niezauważalnie. Tak też było dzisiaj:) To było fantastyczne bieganie! Cisza, mięciutkie podłoże, zapach i ta wieczorna aura lasu...  Dziękuję Ci Monia:-)  Potem jeszcze oczywiście regeneracja zmęczonych mięśni w Pacyfiku hi,hi....

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13