"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


Bardzo proszę dla Kuby mojego kumpla i z góry dziękuje:)

środa, 23 lipca 2014

ORKa na Mazurach...

czyli obóz regeneracyjno kondycyjny;) Niestety z powodów technicznych nie było relacji. Biegało mi się znakomicie:) Kilka razy zbłądziłem wśród mazurskich lasów hi,hi... a raz nawet niechcący wbiegałem teren wojskowy;)
Na treningi wybrałem poranki w myśl zasady: "najpierw bieganie potem śniadanie" he,he...
Trochę zdziwił mnie brak biegaczy w tamtych stronach:( W Mikołajkach i fajnej miejscowości Tałty przez tydzień spotkałem słownie trzech biegaczy!! W Mrągowie rano dwóch i kilku pod wieczór na deptaku:(
Było super:-) bieganie, potem kąpiel w jeziorze:) ale woda ciepła jak zupa +24!
Trochę zwiedzania, wygrzewania na słonku i wieczorem pluskanie w promieniach zachodzącego słońca.
Biegałem prawie codziennie i zrobiłem na wyjeździe 125km w dziewięć dni. Z czego dziewięćdziesiąt w minionym tygodniu.









  i znak rozpoznawczy;) Mrągowa, czyli amfiteatr. Niestety mięliśmy pecha:( a może szczęście;) Bo przed naszym przyjazdem był Kabareton, a teraz na nadchodzący weekend  trwają przygotowania do imprezy Piknik Country.
fotki mojego syna Mateusza:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13