"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


Bardzo proszę dla Kuby mojego kumpla i z góry dziękuje:)

środa, 30 lipca 2014

Na odwyrtkę;)

podobnie jak wczoraj,  ale dziś trasą z drugiej strony i ranne pluskanie w Pacyfiku. Mimo wczesnej pory nie byłem sam:) Oprócz znajomego, który pływa rano regularnie dzisiaj trenował jeden z triathlonistów:) Przy czym Oni pływają po "wielkim dole" jak amfibie, a ja raczej niczym kuter przybrzeżny hi,hi...

Wieczorem mimo zapadającego mroku miłośników kąpieli nie brak:( Ale jest zdecydowanie luźniej niż za dnia. Jako, że rano był Pacyfik to wieczorkiem popływałem sobie w Adriatyku;)
Rano bieg od drugiej strony, a niżeli wczoraj. Wieczorem to samo i w sumie na dwa razy wyszło dwanaście kilometrów:) 
Może trzeba by jakiś bieg oceaniczny między lub dookoła Adriatyku i Pacyfiku zorganizować he,he...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13