"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


Bardzo proszę dla Kuby mojego kumpla i z góry dziękuje:)

poniedziałek, 9 czerwca 2014

Kwietny Bieg

https://plus.google.com/photos/117452862547386349377/albums/6022286475749341793
Po raz drugi miałem okazję uczestniczyć w Kwietnym Biegu w Lisowicach.
I po raz drugi nie mogłem biegać pełnych regulaminowych 24 h:( W 2012 w ciągu ostatnich ośmiu godzin wydeptałem 62 kilometry. Teraz w piątek na otwarcie przez pierwsze trzy godziny razem z Basią nabiegaliśmy 27. W sobotę Basia ze względu na pracę musiała odpuścić:( a ja trenując samotność długodystansowca zrobiłem prawie 40. Taki przebieg (66,248km) tj. 49 pętelek /atestowanych/ dał mi dziesiąte miejsce w klasyfikacji open i dziewiąte wśród facetów 
https://plus.google.com/photos/109825491594601010327/albums/6022281013914587985?banner=pwa
Jest to bardzo fajna impreza. Bierze w niej udział chyba większość mieszkańców Lisowic:) Dzieciaki, dorośli biegający i Kijarze, całe rodzinki a nawet maluchy w wózkach:) Można spokojnie nabiegać się do woli hi,hi... przez całe dwadzieścia cztery godziny. W piątek z Basia od osiemnastej było super:)) dobre towarzystwo, pogaduchy, śmichy chichy i czas pobiegł tak szybko, że szkoda było wracać;( W sobotę gdy zaczynałem po trzynastej z nieba lał się żar, a słoneczna "żarówa" paliła niemiłosiernie:( Jedno kółko to nieco ponad tysiąc trzysta metrów, więc ustaliłem sobie: rąbię cztery i na chwilę do cienia na picie. Początki były trudne, ale rozkręciłem się kiedy trzeba było kończyć he,he.. Pewnie zdopingował mnie przyjazd rodzinki. Dzięki Nim mam jak zwykle tyle fotek:)) Dziękuje!

Miniony tydzień bardzo zabiegany, bo na liczniku 121 kilometrów, w ciągu sześciu dni na biegająco;) W tym ostatnie cztery dni tygodnia 89 km i fajny sprawdzian przed Biegiem Pokoju Pamięci Dzieci Zamojszczyzny. w którym wystartuję pod koniec sierpnia w Zamościu
http://www.maratonypolskie.pl/mp_index.php?dzial=3&action=5&code=29002
Ostatnie siedem dni tak zalatane, że zabrakło jak co tydzień gimnastyki:( Teraz powinien być luźniejszy, bo w najbliższą niedzielę III Kłobucki Bieg Leśny:) Podobno również bardzo sympatyczna impreza.W dodatku za frico i tuż a miedzą;) W zeszłym roku byłem już zgłoszony i nie dałem rady. Teraz przekonam się jaką to leśną dychę przygotowali koledzy z NGB Kłobuck;)
https://www.facebook.com/NGBKlobuck

W kolejnym poście napiszę tak jak obiecałem o książce "Biegać Mądrze" wydana przez Inne Spacery.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13