"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła. Aktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia" *Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić*


wtorek, 29 października 2013

Jak zostałem znanym sportowcem

hi,hi... w czwartek zostałem zaproszony do przedszkola na spotkanie sportowców z dzieciakami. Pani prosiła o zabranie "gadżetów" czyli medali, pucharów itp. Wziąłem zatem kilka medali, klubową koszulkę startową, baner i koszulkę z 5biegu częstochowskiego. Na miejscu okazało się, że jesteśmy tylko we dwóję z Kacprem znanym częstochowskim triathlonistą, bo reszta "gości nie dopisała:( Kacper to bardzo sympatyczny młody chłopak z dorobkiem już wielu sukcesów, ale bardzo skromny jak na prawdziwego mistrza przystało:) A ja? 
 Dlatego jak w relacji lokalnej tv usłyszałem, że było spotkanie przedszkolaków ze znanymi sportowcami to o mało z butów nie wyskoczyłem he,he... Nie ma jednak jak znaleźć się w odpowiednim towarzystwie;)

Samo spotkanie było fantastyczne:) dzieciaki zadawały pytania, przeprowadziły rozgrzewkę w rytm piosenki. Przymierzały się do roweru i kasku  Kacpra oraz  moich medali, a na koniec obdarowały nas kapitalnymi orderami "Przyjaciel Przedszkolaków" :)) Jak każdym nowym trofeum oczywiście chwalę się nim na widocznym miejscu:)


W sobotę jak pisałem wcześniej z okazji VI rocznicy sobotnich spotkań biegowych na Bialskiej odbył się Maraton Koleżeński Zabieganych. Było fenomenalnie:) Każdy biegał tyle ile mógł, pogoda cudowna, punkt odżywczy i obsługa dzięki naszym klubowym Koleżankom i Kolegom rewelacyjna:) 
Świętowaliśmy, cieszyliśmy się jak dzieci, ale w głębi serca mieliśmy o Tych  którzy doświadczeni przez los potrzebują wsparcia.
Tuż przed dniem startu okazało się, że przecież poważnie chora jest córka naszej sympatycznej Rubin i kilkoro osób z rodzin naszych klubowych koleżanek i kolegów. A skoro impreza ma z założenia być koleżeńska to nie warto, by to nasze bieganie było tylko przebieraniem nogami i nabijaniem kilometrów. Pełen spontan i wszyscy postanowili swoje rocznicowe bieganie dedykować wraz z życzeniami szybkiego powrotu do zdrowia: Zuzi - Teresie - Oli - Jasiowi - i Bartkowi!


W niedzielę w ramach regeneracji "letnie morsowanie" he,he... czyli Oficjalne Otwarcie Sezonu Morsowań 2013/2014 Zmorsowanych! Pogoda wakacyjna;) i tylko dwa woreczki lodu w kostkach były namiastką tego co Foczki i Morsy lubią najbardziej cha,cha... Cóż może tak jak zima nie chciała odejść w kwietniu, bo nie było zakończenia sezonu tak teraz po rozpoczęciu morsowych spotkań zacznie zmierzać w naszym kierunku:) Ciepłolubnym pewnie się narażamy hi,hi...



Biegowo miniony tydzień superowy:)) siedemdziesiąt dziewięć kilometrów w sześciu wyjściach:) z czego czterdzieści osiem w sobotę! maraton na bialskich polach plus dobieg z i do domu;) Dawno już tak sobie nie "polatałem";) Co prawda przypłaciłem podrażnieniem świeżo powstałej skóry na pięcie:( Lecz gdyby było tylko łatwo i przyjemnie to jaka wartość ofiarowania biegania dla Kogoś? Trud fizyczny, mentalna walka z samym sobą i własnymi słabościami oraz dobre myśli to dopiero pozytywna energia, która może dać Innym siły do walki z chorobą.

http://zabiegani.czest.pl/index.php?option=com_content&task=view&id=969&Itemid=1Działo się, działo i jeszcze będzie... Wkrótce Dzień Niepodległości i Świąteczny Trening Zabieganych " od świtu do zmierzchu" 
Już po raz piaty zapraszamy do przeżywania tego radosnego święta aktywnie, na świeżym powietrzu w gronie pozytywnie zakręconych ludzi.
Będziemy zachęcać do manifestowania przywiązania do barw narodowych i ozdobienie ubiorów elementami w kolorach biało - czerwonych. Oczywiście będziemy pamiętać o ludziach, którzy oddali życie, abyśmy mogli żyć w Niepodległej Polsce - Ojczyźnie naszej i naszych przodków.

4 komentarze:

  1. Ciekawe czy któreś z tych dzieci z przedszkola będzie dzięki Tobie biegać. Fajny pomysł z tym bieganiem od świtu do zmierzchu. Ja pobiegnę swoją niepodległościówkę w Górze i mam nadzieję, że w tym roku nie zapomną zagrać hymnu, bo rok temu nie było nawet tego :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Też jestem ciekaw;) a może podpowiedz orgom pisząc do Nich, póki jest jeszcze czas, aby przygotowali hymn:) Trzymam kciuki Kuba za Twój start w Górze!

    OdpowiedzUsuń
  3. Tomek, jak dla mnie jesteś najbardziej znanym częstochowskim sportowcem! A już na pewno najbardziej pozytywnie zakręconym :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dzięki Bartek:) hi,hi... aż się boję, żeby mi po Twoim komentarzu woda sodowa do głowy nie uderzyła;)

    OdpowiedzUsuń

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13