"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


Bardzo proszę dla Kuby mojego kumpla i z góry dziękuje:)

sobota, 31 sierpnia 2013

Docieranie...

butów? a raczej stóp w toku he,he... Sobotni pęcherz oczywiście pękł, skóra zeszła i "dziura" trochę przeszkadza. Ale nie ma zmiłuj się;) Plastrowanie, buty na nogi i tuptam po sześć minut z hakiem na kilometr;( Plecak jeszcze sobie darowałem, ale jak tylko stopy się dopasują do butów? albo buty do stóp? to zaczynam dalej bawić się w wielbłąda:) Testowanie spodni moro wypadło rewelacyjnie i gdyby tylko nie te nieszczęsne "glany" magnum przygotowania szłyby biegłyby jak należy.                       
Dzień za dniem ucieka, kilometraż mizerny;( a przecież trzeba by jakiś prywatny "półmaraton Komandosa" wcześniej zrobić. W poprzednią sobotę mimowolnie równałem do szybszych i trochę w Bialskich polach się zziajałem he,he... Samemu turlam się z prędkością "ekonomiczną" więc nie męczy mnie przenoszenie tych ponad półkilogramowych "bamboszy". Oczywiście w taktycznych butach inaczej stawia się stopy, bo są sztywne i amortyzacja też nie taka jak w biegówkach. Od przyszłego tygodnia zamierzam biegać  jeden dzień na sportowo, drugi w umundurowaniu. 
Miniony tydzień lajtowy z czterdziestoma sześcioma kilometrami w czterech wyjściach;( Podobnie jak cały sierpień, bo nawet nie przekroczyłem dwóch setek:(
Wakacje się kończą, upały też, więc będzie łatwiej. Szkoda tylko, że znów dni stają się coraz krótsze, bo brak słońca mnie słabi;) Dzisiaj na sobotnim nie popełniłem już błędu z ubiegłego tygodnia:) Z góry zająłem upatrzoną pozycję hi,hi... i dzięki Moni, Ani i Ewie  piętnastka pękła bezboleśnie mimo obcierającego buta;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13