"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


Bardzo proszę dla Kuby mojego kumpla i z góry dziękuje:)

wtorek, 19 marca 2013

wydanie specjalne

Dzisiaj rano fantastyczne bieganie "po białym":)) "Wyszalałem się" w kopnym śniegu sięgającym prawie do kolan hi,hi... Zaczęło po południu i padało całą noc. Zaskoczyło wszystkich, bo tej zimy chyba jeszcze nie było takich ilości, świeżutkiego, miękkiego puchu:)
Albo to ostatnie zimowe remanenty, albo.... Весны не будет;)

Zresztą podobno u naszych wschodnich sąsiadów  jest dziewięć miesięcy zimy, a potem wsio lato i lato he,he...

11 komentarzy:

  1. poszedłem za namową i pobiegałem w śniegu, wszystko miło i fajnie, nawet zrobiło się ciepło po chwili ale chyba muszę sobie kalosze zakładać na takie treningi :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Tete, Twoje upodobanie do biegania zimą i morsowania podtrzymuje mnie na duchu. Mnie się nie podoba, ale przynajmniej ktoś inny jest szczęśliwy ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. @ Artur wystarcza siateczka w butach, bo woda się wylewa i nie chlupocze;)
    @ Adam tak to już jest jeden lubi grzybki drugi rybki;) cieszę się, że podtrzymuję Cię na duchu:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mnie się w sumie też podoba. Mam wrażenie, że jest grudzień i już niedługo swięta, Mikołaj i te sprawy :-)
    Mnie zimą najnbardziej przeszkadza to, że dzień jest za krtóki, a że teraz już da się pobiegać przy dziennym świetle po południu, to jest ok.

    OdpowiedzUsuń
  5. @ Emilio dla mnie też krótki dzień to zmora;) jestem światłolubny;)nie przeszkadza mi śnieg, mróz, ale brak słoneczka;(

    OdpowiedzUsuń
  6. Tete, coś dla Ciebie: http://static.someecards.com/someecards/images/feed_assets/4d4845b383251.png :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. @ Bartek podejrzewasz, że to ja ;) he,he..

    OdpowiedzUsuń
  8. A ja mam już dosyć :( Ile można? Chcę, żeby budziły mnie ptaki o świcie, żeby było ciepło, żeby dzień był dłuuugii...

    OdpowiedzUsuń
  9. @Alu cierpliwości;)wszystko ma swój czas:) będzie i długi dzień, ciepło i ptaszki:))

    OdpowiedzUsuń
  10. No pewnie że po śniegu biega się super, ale ILE MOŻNA? :) Ja już chcę wiosny!

    OdpowiedzUsuń
  11. @ Leszku będzie wiosna bankowo;)ale niedługo będziecie znów narzekać, że gorąco! he,he...

    OdpowiedzUsuń

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13