"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


Bardzo proszę dla Kuby mojego kumpla i z góry dziękuje:)

niedziela, 30 sierpnia 2009

[188] Do zabiegania...

W środę minął tydzień nie biegania. W międzyczasie poćwiczyłem gimnastykę, "pokręciłem" trochę na rowerku stacjonarnym; no i odpoczywałem. Wysmarowałem dwie tubki żelu i zjadłem trochę tabletek.Wychodzi, że ból, który wlazł mi w łydkę jest z tych 'do zabiegania' Już tak kiedyś "zabiegałem" ból dużego palucha, potem śródstopia i kolana :) Też smarowałem  smarowałem, smarowałem... I nic potem zabiegałem i spokój :) Teraz to samo najpierw takie jakby drętwienie z zewnętrznej strony później ból z tyłu pod łydką, a teraz *łazi* coś to tu to tam, czyli trzeba zabiegać draństwo. Najważniejsze, że po bieganiu jest lepiej, a nie gorzej. W środę zrobiłem siedem kilometrów, po siedmiu dniach luzu i trudniej było zacząć niż po bieganiu. W czwartek po ćwiczeniach super, ale w piątek gorzej.W sobotę przed blachownieńską ósemką; spotkanie  biegowe w alei brzozowej i jedenaście kilometrów równym tempem. Po południu coś się odezwało kolanko i łydka, lecz po spacerze przeszło. Czyli wyjścia nie ma....'trza' dziadostwo zabiegać. W niedzielę obudziłem się i łydkę "czuję" pochodziłem i się rozeszło po kościach. Pojechałem do Blachowni wcześniej z radochą w sercu- nic mi nie dokucza! :) Lecz jak to mówią nie chwal dnia przed zachodem słońca... Zacząłem rozgrzewkę i "strach w oczach" ;) No, nie nie teraz...  !!! truchtam, masuję,delikatnie rozciągam... Normalnie szok... Zbliża się godzina startu, a tu człapię jak szkapa dorożkarska... Staje na starcie pierwsze metry i ... przeszło. Ki diabeł ??? Nerwoból? Albo żyła ? Trzeba fachowca, nie ma co kombinować! Najważniejsze:!dałem radę!:)poprawiłem czas z wiosny o blisko minutę! Spędziłem większą część niedzieli na kapitalnej imprezie w licznym Gronie Zabieganych! Poznałem nowych ciekawych ludzi! A w nagrodę los dał mi finiszować noga w nogę z Elf_ik-iem sympatyczną dziewczyną, która świetnie zadebiutowała na Przełajowej Ósemce. Sama impreza: jak zwykle u Jacka Chudego Wielkie Święto Biegaczy!!! :) Organizatorzy zasłużyli ponownie na uznanie i brawa !!! Bardzo dobrym gestem było zadedykowanie tego biegu ś.p. Zdzisławowi Nowakowi niedawno zmarłemu burmistrzowi Blachowni; Niech odpoczywa w pokoju wiecznym... Mecenasowi blachowieńskiego biegu. Najwyższe wyrazy szacunku i podziękowania należą się Gościowi Honorowemu; żonie zmarłego burmistrza, Która teraz w tym trudnym dla Niej okresie życia wraz z córkami była z nami biegaczami.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13