"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


Bardzo proszę dla Kuby mojego kumpla i z góry dziękuje:)

sobota, 2 sierpnia 2008

[139] Co dobre szybko mija...

Trudno "zatrybić" i wrócić do codzienności po "obozie kondycyjnym" Ale cóż czas płynie... zostały wspomnienia i opalenizna. Krynica powitała nas ciepło ale deszczowo. Jednak  już po dwóch dniach zrobiło się upalnie tylko morze zimne... jak nie wiem co. Po nieprzespanej nocy w pociągu pierwszego dnia odpuściłem bieganie. Ale zaraz zacząłem się rozglądać gdzie tu można potuptać. Po rekonesansie kurortu znalazłem super ścieżki w lesie. Niczym w górach pofałdowane, a zarazem pokręcone, więc można kręcić kółeczka, pętelki...  W następnych dniach pobudka 5:30 i do lasu... Najpierw ścieżkami, potem plażą w jedna stronę, w drugą; kąpiel w morzu i powrót na kwaterę.
  
Super sprawa; w lesie cichutko i kojący chłodek, na plaży już skwar, ale szum fal i wiatr od morza.... Ludzi niewiele, tylko zbieracze muszelek, "poszukiwacze skarbów" przeczesujący piasek, wracające łodzie z morza i kilku biegaczy ze zdziwieniem reagujący na pozdrowienia.... Szukałem jakiegoś biegu, ale niestety, w tym roku Biegi Śniadaniowe startują podobno w sierpniu. Widziałem co prawda reklamę Biegu św. Dominika w Gdańsku, ale termin .... 02.08. Po powrocie dzień aklimatyzacji i ... na swoje stare ścieżki.... Ciężko się przestawić, ale trzeba brać się do roboty, bo do MW już za nie cale dwa miesiące. Dziś koledzy Zabiegani walczą na Jaworznickiej piętnastce. A  ja jutro w ramach przygotowań VI Perła Paprocan;  tam jeszcze mnie nie było; Tigresska twierdzi że super impreza więc trzeba sprawdzić...


A ja biegłam tą piętnastkę. Ależ straszliwa burza z ...

... piorunami i ulewnym deszczem była przed  biegiem. Rozgrzewkę, rozciąganie i gimnastykę robiliśmy na hali sportowej. Fantastyczny to był widok: wszyscy zdyscyplinowani ...

~Cecylia 2008-11-12 20:37
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13