"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


Bardzo proszę dla Kuby mojego kumpla i z góry dziękuje:)

wtorek, 8 sierpnia 2006

[45] jaaabaaaadaaaabaaaduuuu......

Pobiegałem, pobiegałem, nareszcie dziś pobiegałem!!!!!!!. Pierwszy raz, po miesięcznej przerwie i było lepiej niż się spodziewałem.
Po dziesięciominutowej rozgrzewce;  piętnaście minut łagodnego biegu - podłoże asfaltowe i OK. Trzy minuty marszu; piętnaście minut biegu - podłoże- nierówna droga gruntowa w dodatku kamienista trochę gorzej, ale bez objawów bólu. Trzy minuty marszu im dziesięć minut biegu po asfalcie, następnie marsz i rozciąganie. Najdziwniejsze,że kostka nie boli tylko kolanka trochę się buntują  utrudniają klęknięcie; no, ale po takiej przewie nie dziwota. Zastanawiam się, czy w tym tygodniu biegać co drugi dzień ? Bo wiadomo głód biegania sprawia, że myślę już co by jutro rankiem poprzebierać nogami. Nie ma co, chyba przeginać; jutro gimnastyka, a w środę znowu.... biegam.  Czekałem na ten dzień i prawdę mówiąc bałem się tej chwili, ale jest super w dodatku, nawet słoneczko mi zaświeciło w czasie biegania, chociaż przed południem było pochmurno. A w nagrodę już po biegu kiedy przylało siarczyście na niebie pokazała się przecudna kolorowa tęcza. Po kolacji odebrałem fajnego maila, więc uważam , że życie jest piękne!  "Kocham cię życie, kocham cię, kocham cię, kocham cię"......

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13