"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


Bardzo proszę dla Kuby mojego kumpla i z góry dziękuje:)

niedziela, 13 sierpnia 2006

[46] No to jadziem dalej...

Pierwszy "przebiegany" tydzień po przerwie spowodowanej kontuzją za mną. Myślałem, że będzie gorzej, ale "biegać nie zapomniałem". Nie chciałem zaczynać zbyt ostro, aby się "nie zajechać". Więc...                poniedziałek:                                                                                                                                        rozgrzewka, 15`łagodnego biegu, 3`marszu, 15`biegu, 3`marszu, 10`biegu, marsz, rozciąganie.     wtorek:                                                                                          
gimnastyka.
środa:                                                                                                                                               rozgrzewka, 25` biegu, 3`marszu, 20` biegu, marsz, rozciąganie. czwartek:                                                                                     
wolne - odpoczynek, ale  aktywny - całodzienny spacer po stolicy. 
...ponieważ "głód biegania" stale się przypomina, a samopoczucie wzorowe, noga w porządku, więc troszkę się przyłożyłem i....  
piątek                                                                                  
rozgrzewka, 50`OWB1, trucht, rozciąganie. sobota:                                                                                           
  rozgrzewka, 60`OWB1, trucht, rozciąganie. niedziela:                                                                                                                                                wolne odpoczynek,                                                                               
Od poniedziałku jeszcze przez najbliższy tydzień lżejsze bieganko, a potem już przygotowuję nowy plan.        Myślę o półmaratonie 4Energy w Katowicach 1 października ? Ale to jeszcze nic pewnego bo wszystko zależy jak szybko wrócę do formy . Po drodze może jakiś lżejszy bieg? Verdi wspominał coś o biegu w Żytnie pod koniec sierpnia..... Na razie cieszę się, że mogę dalej biegać, trenować, a najważniejsze; 
                     sprawia mi to naprawdę wielką frajdę!!!!!!


Witaj Tomaszu! Jesteś niesamowity... cieszę się, ze ...

... wracasz do formy i swojego ukochanego biegania... wspaniale... własnie wróciłam z Lubomierza. Byłam na X Festiwalu Filmów Komediowych. Miasteczko piękne... atmosfera ...

isia35@buziaczek...2006-08-14 22:55

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13