"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


Bardzo proszę dla Kuby mojego kumpla i z góry dziękuje:)

piątek, 14 kwietnia 2006

[29] Świeta i po świetach...

Święta i po świętach.... Dzisiaj miałem rozpocząć 11-ty tydzień mojego planu, czyli już drugą połówkę. Ale tradycja wzięłą górę i jak świętowanie to świętowanie. Ciekawe jak się jutro będzie biegać po dwóch dniach przerwy. Niby specjalnie się nie obżerałem, jeśli chodzi o napitki to też poniżej średniej normy jaka przypada na statystycznego Polaka...... Niestety wystarczy tylko popróbować wszystkich świątecznych specjałów i brzuszek ciąży. Tu sałatka, szyneczka tam jajeczko, a serniczek i makowiec więc kalorii co nie miara, no i tylko się za stołem siedzi..... Bardzo męczące są te święta muszę przyznać; całe szczęście, jutro trening, brzucho się wytrzęsie, i zaraz będzie lżej.... Poza tym uzależnienie daje znać, pięty swędzą, nogi pod stołem same przebierają.... W ten sposób człowiek najedzony, a głodny....biegania ? Prawdę mówiąc to mogłem dzisiaj potrenować, no ale już w domu patrzą z politowaniem i "tylko latasz i latasz"... ..Jednak jak mówi stare polskie przysłowie " nie ma tego złego  co by na dobre nie wyszło"; już dawno nie miałem dwóch dni wolnych od biegania pod rząd. Więc odpoczynek zasłużony i usprawiedliwiony!...


hej dzięki za komęta na moim blogu ...

... wszystko-odwrotnie.blog.onet.pl niestety mi naraze sie chumorek nie poprawił i niezmierza poprawić

~Aśka 2006-04-17 22:45
Witaj Tomaszu! hmm... rozumię Twój ból... hihihi... ja ...

... wczoraj byłam pierwszy raz  ćwiczyć po świetach, wczoraj wytrzymałam godzinę, dziś wytrzymałam 1,5 godzinne zajecia i nie było tak tragicznie... pozdrawiam

isia35@buziaczek...2006-04-19 21:14

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13