"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


czwartek, 20 czerwca 2024

powinęła...

                        mi się noga:( A dokładnie lewy staw skokowy:( Wstałem jak zwykle ostatnio o piątej. W planie było udeptywanie stałej przydomowej trasy i... po trzystu metrach stopa mi się podwinęła w rezultacie czego skręciłem kostkę:((
Na zbiegu wczoraj rwące potoki w czasie ulewy naniosły drobnych, luźnych  kamieni. Nieopatrznie stąpnąłem i masz babo placek!
W pierwszej chwili przeszywający ból od stopy do mózgu he,he... i w głowie nieeeeeee! Przecież za tygodnie bieg w Jarosławcu!!!
Do tuptałem jakoś do domu. Od razu zimny okład. Potem smarowanie altacetem i sprejem przeciw zapalnym, przeciwbólowym. Wyszła opuchlizna. Założyłem opaskę i nawet na zakupy udało się podreptać;) Boleć boli, ale myślałem, że będzie gorzej;) 
Dzięki Bogu nic nie złamałem, nie uszkodziłem tylko zapewne naciągnąłem coś w stawie. Inaczej pewnie nie mógłbym chodzić. Szczęście w nieszczęściu jak to zazwyczaj ze mną bywa hi,hi...
Masakra!! Dopiero co nie dalej jak wczoraj pomyślałem dokładnie po pół roku uporałem się dysfunkcją prawego poślada i promieniowaniem bólu od kręgosłupa wydłuż nogi. Ucieszyłem się, że na start w Biegu po plaży, a nie jak na ostatnich połówkach będę w 100% sprawny.
Cóż nie pozostaje jak nic innego jak tylko intensywnie się kurować. Być dobrej myśli i prosić Boga, aby dał zdrowie i siły:) 
No to ładnie uczciłem Pierwszy Dzień Lata he,he...

Cytaty dnia:
"kontuzje są ważne, bo przestajesz się bać bólu" - Ewa Nowak
"kontuzje nauczyły mnie, żeby nie wybiegać aż tak daleko w przyszłość" - Szymon Kołecki
"kontuzje to zmora każdego sportowca" - Grzegorz Tkaczyk
Przysłowia
„Jak w czerwcu pogoda służy, rolnik tylko oczy mruży”
„Dzień świętego Alojzego (21.06) przyczynia wina dobrego”
„Gdy słońce w Raka z grzmotem wschodzi, to posuchę zwykle przynosi”
  • „W dniu Wandy (23.06)gdy słonko bezchmurnie zachodzi, święty Jan (24.06) pogodą rolników nagrodzi”
  • ją po wodzie i wspólnie radzą o żniwnej pogodzie”

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13