"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


środa, 22 maja 2024

dostałem...

                              dzisiaj na stravie zaproszenie do znajomych od Olka hi,hi... Niestety nie ma żadnych aktywności, więc nie wiadomo kto i co he,he... Ale jak bym chciał azyl to pewnie po koleżeńsku hi,hi...
Dzisiaj po wczorajszej gimnastyce *mój stadion* i 2 x 5 x 600/150 cały czas w deszczu:) Z dobiegiem tam i z powrotem *mokra* jedenastka:)) 
Uwielbiam takie bieganie w ciepłym deszczu:) Nawet tak intensywnym;)
Było rewelacyjnie!!! Jak wróciłem w progu żona od razu z pytaniem: "masz choć jedną nitkę suchą?" Odpowiadam pytaniem na pytanie - a czemu? Na co Ona: "jak to przecież lało, a Ty tyle czasu na deszczu" Eeee... mówię co Ty! trochę sobie pada, ale muszę ciuchy ściągać w progu he,he...
Jutro planowe wolne;) kolejne szybsze przebieranie nogami w piątek, a potem już delikatnie, żeby była świeżość na połówce w Jaworze. Podobno trasa wymagająca, żeby nie powiedzieć ciężka he,he... Zobaczymy tam mnie jeszcze nie było! 

Cytat dnia: 

"Jeśli chcesz ujrzeć tęczę, musisz dzielnie przetrwać deszcz." 
Masashi Kishimoto
Przysłowia na dziś:
  • „Gdy w maju żołądź dobrze okwita, dobry rok zawita”
  • „Gdy się w maju pszczoły roją, takie roje w wielkiej cenie stoją”

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13