"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


środa, 20 marca 2024

wiosnę...

                              powitałem, a jakże na biegowo na stałej przydomowej trasie:)
Wczoraj wygibasy, czyli solidna porcja gimnastyki, więc dzisiaj mięśnie i stawy nie mogły się za bardzo spamiętać hi,hi...
Trudno je było zmobilizować zatem szybsze przebieranie nogami było wolne he,he...
Nie wiem czy to wiosenne przesilenie, czy jakaś inna niemoc;) ale "cienki jestem jak pensja robotnika"
Wybiegałem przy czternastu stopniach plus, a w słońcu osiemnastu. Po powrocie termometr wskazywał +10.
Było mimo wszystko extra! Na "Bałtyku" przetestowałem nowe asfaltowe alejki:) 
Wróciłem slalomem między drzewami na jasnogórskim polu namiotowym i w sumie wyszła dycha;)
Medal od Przedszkolaków już zawisł na honorowym miejscu:))
Cytat dnia: 
"Pomyśl, jaki to cud: zawsze przychodzi wiosna
 i życie rozpoczyna się od nowa."
- Lucy Maud Montgomery
Przysłowia:
  • „Gdy w Ruprechta jasno, ponoć w czerwcu krasno”
  • „Od dnia dwudziestego marca zagrzewa słońce nawet starca”
  • „Jak po Benedykcie ciepło, to i w lecie będzie piekło”
  • „Benedykt groch w polu sieje, Wojciech (23.04) do owsa się śmieje”
  • „Benedykta Bożą mocą, dzionek już się równa z nocą”

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13