"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


niedziela, 25 lutego 2024

wróciłem...

                         dzięki Bożej łasce jeszcze do szybszego przebierania nogami:) Powoli zaczynałem się zastanawiać co jeśli to koniec z moją pasją? 
Zwłaszcza, że przy normalnym funkcjonowaniu i chodzeniu nic mi nie dolegało. Ból pojawiał się tylko przy bieganiu szczególnie kiedy chciałem ciut szybciej;)
Dzięki Bogu dzisiaj prawie jedenaście kilometrów i co rusz musiałem "zaciągać ręczny hamulec", bo skoro jest dobrze to, żeby czasem tego nie zepsuć he,he...
Fakt założyłem *szybsze bambosze biegowe* hi,hi... Lżejsze z mniejszym dropem i lepszą amortyzacją. 
Z premedytacją wybrałem kierunek - Aleja Brzozowa, żeby mentalnie się podnieść i "przekonać" głowę - mogę coraz dalej;)
Było świetnie! Aura wiosenna!  Czternaście stopni plus w cieniu, dużo słońca, więc oczywiście na krótko:)) 
Znów na trasie "rewia mody" hi,hi... Ja na krótko, a mijający mnie biegacze długie spodnie, kurtki i czapki he,he... Na samej Bialskiej spotkałem dwie biegaczki i trzech biegaczy, a potem na trasie do Jasnej Góry jeszcze dwóch. Wiosna idzie! Coraz częściej gdzieś Ktoś biegnie;)
Jutro regeneracja, czyli cotygodniowe *wygibasy* tzn. gimnastyka he,he...
Cytat dnia:
„Nie to, co robimy od czasu do czasu, kształtuje nasze życie, ale to, co robimy konsekwentnie.” - Anthony Robbins

Przysłowie:

„Skoro po Macieju drzewa się ogrzeją, leć do sadu, oczyść go z owadów”
  • „Jak dym w górę szybuje, zawsze to mróz zwiastuje”
  • „By nie dokuczał luty, pal w kominie i miej kożuch suty”
  • „Kiedy w lutym tajanie, szykuj chłopie sanie”

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13