"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


piątek, 23 lutego 2024

dyskomfort...

                                      to nie ból he,he... Dlatego w tym przełomowym tygodniu (mam nadzieje;)  8 - 9 - 7 kilometrów:) Tylko dwadzieścia cztery kilometry:(
Dzisiejsza siódemka już całkiem fajna, choć jeszcze "nienormalna" hi,hi... Za to aura idealna na bieganie!  Dziesięć stopni plus na termometrze. Pochmurno i lekki deszczyk. Wymarzona pogada na długi dystans. Przyznaję korciło mnie he,he... Ale głos rozsądku przeważył;)
Mokro, ciepło i zapach ziemi jak na wiosnę.
Dobieg na "Bałtyk" jedno kółko w prawo, drugie w lewo i powrót naokoło przez jasnogórskie pole namiotowe. Na koniec slalom miedzy drzewami i delikatne rozciąganie. Znowu jakaś *Kibicka* przyglądała mi się z zaciekawieniem;) Nie raz już tłumaczyłem - *Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić* hi,hi...
Cytat dnia:
„Jeśli zbyt dużo czasu poświęcisz na myślenie o czymś, nigdy tego nie zrobisz. Codziennie wykonuj przynajmniej jeden konkretny krok w kierunku swojego celu.” - Bruce Lee
Przysłowie:
„Gdy mróz w lutym dwudziestym drugim, dzień straszy nas mrozem długim”
  • „Jaka pogoda w nocy świętego Piotra i Macieja takiej czterdzieści dni i nocy nadzieja”
  • „Jeżeli ciepło w dzień świętego Piotra, to zima do Wielkiej Nocy potrwa”
  • „Kiedy święty Pieter grzeje, za wiosną jeszcze trzykroć kur zapieje”
„Silne wiatry przy końcu lutego, spodziewaj się zatem lata żyznego”

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13