"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


niedziela, 14 stycznia 2024

wypuściłem się...

                             he,he... przed południem na Bialską zwaną też Aleją Brzozową. Zahaczyłem poza tym o Lasek Wilka za Sanktuarium Krwi Chrystusa. Obiad *proszony*, więc luzik nie trzeba obierać ziemniaków;) i można spokojnie polotać jak mawia mój kolega biegacz hi,hi...
Było rewelacyjnie! Temperatura w okolicach zera, choć pewnie odczuwalna niższa. Prószący śnieżek, mięciutko pod stopami i bielutko dookoła:)) 
Tempo *ekonomiczne* czyli langsum, langsum... Uwielbiam bieganie *po białym*, a za młodu nie cierpiałem zimy he,he... Marzyłem, żeby jak bociek jesienią odlecieć do ciepłych krajów i wrócić wiosną hi,hi... Ciągle marzły mi dłonie, stopy i każdej zimy jak nie choróbsko grypopodobne to zapalenia ucha, albo inna przypadłość.  
Odkąd regularnie biegam cały rok i morsuję na okrągło;) przechodzę infekcje rzadko, lekko i krótko:)) Aha i polubiłem zimę!! 
Wydreptałem jedenaście kilometrów z "hakiem" i najważniejsze mega dawkę endorfin hi,hi...
Cytat dnia:
"Wszystko mogę w Tym, Który mnie umacnia" - Flp 4,13

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13