"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


wtorek, 16 stycznia 2024

*po białym*...

                                              nadal bieganie he,he... Wczoraj *wygibasy* czyt. gimnastyka, a dziś "Bałtyk" i udeptywanie zaśnieżonych ścieżek:) Na niektórych mniej uczęszczanych wpada się w biały puch prawie po kolana hi,hi... Piękna jest taka zimowa aura! 
Ciężko o szybsze przebieranie nogami;) ale nie ma co się śpieszyć he,he... Wydreptałem dziesięć kilometrów. Na polu namiotowym Jasnej Góry w śniegu nie tkniętym ludzką stopą pod górkę slalomem między drzewami dopiero dało mi w kość hi,hi...
Było fantastycznie! Temperatura tylko minus dwa stopnie. Wszędzie bielutko i mięciutko pod stopami. Do tego cisza... niesamowite, lecz cudowne odczucie:)) Żądnych odgłosów cywilizacyjnych, szczekania psów. Nic cichutko aż w uszach dzwoni he,he...
 
Cytat dnia:
„Idź przez życie z podniesionym czołem, a nie z zadartym nosem.”  Magdalena Samozwaniec
Przysłowie:
„Jaka pogoda w Świętego Marcela będzie podobna Wielka Niedziela”

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13