"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


środa, 10 stycznia 2024

przyszło...

                         ocieplenie;) Na termometrze przed południem -5. Dużo słońca, chrzęszczący śnieg pod stopami i wokół biało:) Uwielbiam takie bieganie! 
Z rana obowiązki, ale i na szybsze przebieranie nogami znalazł się czas przed obiadem. Nie specjalnie lubię biegać tuż przed podstawowymi posiłkami, bo potem mam "wilczy głód" hi,hi...
Dzisiaj na "Bałtyku" znowu obieganie trzech częstochowskich glinianek;) W konkurencji "frekwencja" znów lepsi kijkarze, bo naliczyłem Ich piątka. Z biegaczy ja i jeszcze jeden młody ścigant;)
W parku Lisiniec jest dziwny mikroklimat. Zawsze temperatura odczuwalna jest tam o wiele niższa niż w mieście. W sumie nic dziwnego zamarznięte trzy duże akweny to jak otwarte lodówki he,he...
Fajna zima, choć nie ukrywam biega się ciężko. Zimowy klimat rekompensuje to z nawiązką:)
Od wczoraj poprawiłem się o dwa kilometry;) W dzienniczku biegowym przy dzisiejszej dacie 9km. Miała być dyszka, ale nie chciałem się spóźnić na bigosik hi,hi...
Cytat dnia:
Czy to nie zabawne, że z dnia na dzień nic się nie zmienia, gdy jednak patrzymy wstecz wszystko jest inne.”- Clive Staples Lewis

Przysłowie:

„Gdy słońce przygrzewa na Jana Dobrego (10.01) spodziewać się można lata pogodnego”
„Święta Honorata (11.01) figle płata”

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13