"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


czwartek, 11 stycznia 2024

prawdziwe...

                        morsowanie wreszcie he,he... *Prawidłowy stosunek* temperatury wody do powietrza;) czyli w wodzie cieplej niż na zewnątrz:)
Wcześniej wyprawa na zakupy. Znów przed obiadem zdążyłem hi,hi... "Z buta" jedynie cztery kilometry:( Dobieg nad *Adriatyk* i powrót. Pierwotnie chciałem zanurzyć się w *Pacyfiku*, ale nie miałem czasu "walczyć" siekierką z lodem. Lodowa płyta gruba. Zdziwiłem się jednak, że znaleźli się ryzykanci i śmigali na łyżwach po zmarzniętym *Adriatyku*. Widać Ich na filmiku poniżej. Kilka dni niskiej temperatury, ale te zbiorniki - zalane wyrobiska po cegielniane są bardzo zdradliwe. Głębokość glinianek jest zróżnicowana. Latem miejscami woda jest ciepła, a miejscami zimna. Przypuszczam,  że teraz też tafla lodowa jest różnej grubości.
Fajnie było! Po kąpieli udawałem "czerwonoskórego" hi,hi...
Przysłowie:
Gdy w styczniu mrozy i śniegi, będą stodoły po brzegi, gdy styczeń mrozów nie daje, prowadzi nieurodzaje.

Cytat dnia:

„Martwienie się- to modlitwa o to, czego nie chcesz.” -  Doreen Virtue

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13