"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


czwartek, 21 grudnia 2023

wykradłem...

                             godzinkę biegową he,he... i między ubieraniem choinki, a oprawianiem karpia zrobiłem dyszkę w deszczu;) 
Najpierw dwie rundy wokół "Bałtyku" i "Adriatyku". W ramach promocji babka *poświeciła* mi gołą pupą hi,hi... Bez krempacji tuż przy ścieżce rekreacyjnej w kucki pewnie sikała;)
Potem kierunek parki podjasnogórskie. Mam dziś szczęście do Bab he,he... Na Jadwigi biegnąc w kierunku Rocha widziałem z daleka tył samochodu przy osi jezdni z włączonym kierunkiem w lewo. Pomyślałem pewnie jak przejadą auta z przeciwka skręci na podjazd i zablokuje mi chodnik. Lepiej!! zjechała na chodnik tak jakby chciała zawrócić i prawie wylądowałem na masce:( Kierowca autobusu, któremu zajechała drogę trąbi,  ja pytam: co głupia babo robisz? A kobita jedzie dalej chodnikiem. Kto wie, czy nie po jakiejś "wigilii" firmowej?
Opatrzność nade mną czuwała:) bo gdybym nie obserwował drogi tylko cisnął  to na bank by mnie walnęła i... szkoda gadać. Dzięki Bogu!   
W parku Moniuszki runda po trasie Mirka;) Później w parku Staszica połowa kółka i powrót przez Klasztorną. W między czasie fota ustrojonych Alei Najświętszej Maryi Panny i choinki na parkingu. 
Zmokłem jak przysłowiowa kura hi,hi... Ale było świetnie:)) Tego mi było potrzeba. Po obiedzie myślałem już, że dzisiaj z szybszego przebierania nogami nici, bo od rana leje deszcz i jeszcze do zrobienia tyle... Dlatego podwójnie się cieszę z wykradzionego wyjścia he,he... 

Cytat dnia:
"...Błogosławiona jest, Która uwierzyła, że spełnią się słowa powiedziane Jej od Pana...". (Łk 1, 39-45)

Przysłowia:

  • „Jaka pogoda Tomaszowa, taka będzie i majowa”
  • „Na Tomasza najdłuższa noc nasza”
  • „Na święty Tomasz dzień się z nocą sili, mniej nocy, więcej dnia będzie po chwili”

  • Wschód słońca: 7:42, zachód słońca: 15:24. Dzień trwa 7 godz. 42 min, jest krótszy od najdłuższego o 9 godz. i 4 min. i jest dłuższy od najkrótszego o mniej niż minutęOstatni dzień astronomicznej jesieni.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13