"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


czwartek, 12 października 2023

to co...

                     lubię najbardziej he,he... Ciepło - szesnaście kresek powyżej zera na termometrze, pochmurno i delikatny deszczyk:)) 
Wcześniej nie było czasu:( Później przylało;) i kiedy się wreszcie zebrałem aura na bieganie była rewelacyjna.
Po wczorajszych wygibasach czyt. gimnastyce dziś "Bałtyk". Najpierw trzy rundy dookoła "Adriatyku" i "Bałtyku", a potem na ścieżce za plażą dziesięć przebieżek. Krótszych niż zazwyczaj, bo tylko sześćdziesięciometrowych.
W sumie wyszła dyszka w kapitalnych warunkach z hormonami szczęścia:))
Wczoraj wlazł mi jakiś ból w *krzyż*, ale po gimnastyce było lepiej. Później był *spacer farmera* z siatami i dzisiaj znowu się przyplątał. Zastanawiałem się nawet, czy nie odpuścić, lecz na szczęście głupie myśli pogoniłem hi,hi...
Po bieganiu jest oki. Zobaczymy jutro;) Według planu luz tzn. wolne;)

Cytat dnia:

„Co dla jednych jest podłogą, dla drugich jest sufitem.” -  Zofia Nałkowska

Przysłowie:

„Gdy październik ostro trzyma, zwykle potem ostra zima”

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13