"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


wtorek, 10 października 2023

roz...

             truchtanie postartowe;) W niedziele po biegu apka corosa pokazywała "wyczerpany" he,he... Choć wcale tak się nie czułem:) W poniedziałek jeszcze "zmęczony", a dzisiaj do pełnej regeneracji 51 godzin?!?! 
Wczoraj wolne, lecz dziś...? Bez przesady ile to można odpoczywać hi,hi... 
Przed południem na luzie zrobiłem stałą przydomową trasę. Nogi zapamiętały niedzielne szybsze przebieranie, bo chwilami same chciały szybciej;) 
Wyszła prawie dziewiątka. Planowałem sześć, siedem kilometrów, lecz szkoda mi było tego dreptania z *prędkością ekonomiczną* he,he... Chociaż prawdę mówiąc pod ostatnią górkę już im się nie chciało;)
Fajnie było! Dziesięć stopni plus, więc dół na krótko, a góra z długim rękawem. Dałoby radę na krótko, ale nie chciałem się wychłodzić przy spokojnym tuptaniu.
Jutro dobrze byłoby chyba zrobić gimnastykę, czyli *wygibasy*?
W kalendarzu świąt nietypowych m.in. Światowy Dzień Owsianki:) Rano nie wiedziałem i nie uczciłem tego dnia śniadaniem z owsianką;)
Nie idzie wytrzymać z tą "kiełbasą" wyborczą!!! Gdybym nie biegał to chyba wykończyliby mnie psychicznie:((
Cytat dnia:
„Oczy są bezużyteczne, gdy umysł jest ślepy.” - (anonim)

Przysłowia:

  • „Na świętego Franciszka chłop już w polu nic nie zyska”
  • „Na świętego Franciszka odlatuje pliszka”

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13