"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


poniedziałek, 2 października 2023

pięć...

                       dni do połówki we Włocławku
Po wolnej niedzieli i świętowaniu z MLP *Rubinowych Godów* powrót na biegowe ścieżki he,he... "Czterdzieści lat minęło jak jeden dzień..." Maraton prawie zaliczyliśmy zatem czas na dystans ultra;)
A dzisiaj udeptywanie stałej przydomowej trasy i seria dziesięciu przebieżek na *mojej łączce*.
W sumie dziesiątka na otwarcie nowego tygodnia i początek października:)
Po "obchodach" z początku ciężko mi było zatrybić hi,hi... ale przebieżki już były na wysokich obrotach;) Nie mogło być inaczej skoro przyglądały mi się Jakieś Przedszkolaki na wycieczce:))
Z daleka słyszałem, że byli nawet chętni się po ścigać he,he... Niestety Panie Opiekunki chyba "wybiły" Im takie super pomysły z głowy hi,hi...
Jutro cotygodniowe *wygibasy* czyli gimnastyka i wolne od szybszego przebierania nogami;) No chyba, że z godzinkę na rowerku treningowym.
Dziś w kalendarzu świąt nietypowych m.in. Dzień Anioła Stróża:)

Przysłowie:

„Gdy w październiku ciepło chadza, w lutym mrozy naprowadza”
„Gdy październik mroźny, to nie będzie styczeń groźny ”

Cytat dnia:

„Przy­naj­mniej słońce jest zaw­sze za darmo.”  Haruki Murakami

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13