"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


niedziela, 22 października 2023

extra...

                       bieganie w deszczu!!! Padało od samego rana, a nawet chyba od nocy;) W drodze do i z kościoła delikatnie:) Potem mocniej. Śniadanie, obieranie ziemniaków itp. Po czym mówię - dej se już spokój, bo chcę wyjść he,he... Nie znaczy, żeby miał przestać padać, lecz na moment wyjścia mógłby nieco pofolgować hi,hi... 
Mówisz i masz;) Przed dziesiątą lekki deszczyk przy temperaturze +14, więc aura idealna na bieganie:)) 
Było fantastycznie!! Padało raz mocniej, raz słabiej, ale ogólnie przemokłem do "suchej nitki" hi,hi... 
Ciepło! Zatem na krótko i znowu co niektórzy patrzyli na mnie jak "na wariata" he,he... Wnusia miał przyjechać, więc się sprężałem;) Chociaż w sumie to dzisiaj mógłbym zrobić maraton:)) Uwielbiam takie bieganie!!! 
Kapitalna jedenastka na otwarcie nowego tygodnia. Po powrocie "w progu" zdejmowanie ciuchów. Mokre rzeczy do pralki i od razu pod prysznic;) Zaraz potem do Martynki. Maleńka zrobiła na mój widok "wielkie oczy", więc mówię to tylko ja Twój zwariowany dziadek hi,hi...

Przysłowie:

„Ile razy przed nowiem w październiku śnieg spadnie, tyle razy wśród zimy odwilży przypadnie”
„Kiedy październik śnieżny i chłodny, to styczeń bywa zwykle pogodny”

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13