"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


wtorek, 24 października 2023

ale jaja...

                    wpadam na "Bałtyk" *na krótko*, bo na termometrze plus czternaście, a tu młody czapka narciarka, bluza z długim rękawem i kamizelka oraz na nogach getry pod krótkimi portkami hi,hi... Na sam widok czułem, że płynie mi pot po du... he,he...
Obieg stałej przydomowej trasie i po siódemce dziesięć przebieżek. Jak zwykle po wczorajszych *wygibasach* tzn. gimnastyce początek trudny:( Jednak po serii przebieżek wszystko grało już  jak w szwajcarskim zegarku;)
Zawsze robię krótkie przygotowanie przed szybko wolno, szybko wolno... Dzisiaj w trakcie jedna z Kijarek ukradkiem przyglądała mi się z zaciekawieniem he,he... W końcu spojrzała na moją czapkę odwróconą daszkiem do tyłu i "sprzedała" mi sympatyczny uśmiech:))
Fajnie było!! Dużo słońca, ciepło i miejscami dywany z liści szeleszczące pod butami:)

Przysłowie:

„Jaki październik, taki marzec, doznał tego niejeden starzec”
„W jesieni prędko gdy liść z drzewa spadnie, to wkrótce zima będzie, każdy zgadnie”
„Kiedy październik śnieżny i chłodny, to styczeń bywa zwykle pogodny”

Cytat dnia:

„Wszystko przemija, tylko Bóg pozostaje.”  Papież Franciszek

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13