"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


środa, 20 września 2023

zapisałem się...

                                   na 10. Anwil Półmaraton Włocławski i od razu wszystkie bóle przeszły jak *ręką odjął* hi,hi...
Odkąd MLP, czyli żona, menadżer, dyrektor sportowy w jednej osobie he,he... zaproponowała, że mnie *wystawi* w w/w biegu pojawiły się różnorakie bóle:( A to kostka, a to kręgosłup, potem kolano... Organizm cwaniaczek nie chciał się pogodzić, że znów będzie musiał wyjść ze strefy komfortu hi,hi... 
Dzisiaj zostały trzy miejsca w limicie (500). Szybko dokonałem zgłoszenia  i dostało ciało;) *czarno na białym*, że nie ma zmiłuj się he,he...  Biegało mi się rewelacyjnie:))
Jest postęp. Dzisiaj udało mi się wyjść nie wieczorem jak ostatnio, ale przed kolacją;) 
Uwielbiam korelacje na linii biegacz - nie biegacze;) Jak tylko ruszyłem za hotelem *Kierowniczka* by nie powiedzieć Kierownica hi,hi... zaparkowała centralnie na pasie jezdni i pyta: "mogę tutaj tak stać?" odpowiadam - raczej nie. A dlaczego? pyta dalej. Mówię zgodnie z prawdą - bo tam stoi znak strefa zamieszkania. Sądząc po minie chyba nic Jej to nie powiedziało:( 
Prawie w tym samym miejscu wracając znajoma powiada zmarznie pan! Zlany potem wydusiłem tylko - przecież jest gorąco! he,he... Dwadzieścia stopni plus to jest zimno?!
Zaraz potem jeden z dwóch Gości wychodzących z podwórka unosząc ramię do góry jak Góral powiada do mnie: "gdzie tak pędzisz kozacze?" Rozbroił mnie tonem wypowiedzi, więc ze śmiechu nie byłem w stanie ripostować;)
Dziś dziewiątka! Najpierw obieg stałej przydomowej trasy;) a potem dziesięć przebieżek na *mojej* łączce. Mózg zarejestrował mój udział za siedemnaście dni w imprezie biegowej hi,hi... i dlatego przebieżki latało mi się *z prędkością światła na wysokości lamperii* jak to mawiało się w wojsku he,he... 
Było kapitalnie:) Przy okazji zrobiłem rekonesans nowych ścieżek na "Bałtyku" Powstaje tyle nowych alejek, że boję się co by później się nie zgubić;)
Jutro pierwszy dzień jesieni:( Zatem dziś pożegnałem lato na biegowo. Co prawda na razie aura letnia na całego;) i niechaj trwa jak najdłużej!
Cytat dnia:
„Nie poniosłem porażki, po prostu wymyśliłem 10 000 sposobów, które nie działają.” - Thomas A. Edison

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13