"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


poniedziałek, 18 września 2023

poprzednio...

                           wieczorem biegałem w sobotę. Wcześniej oddawałem się drugiej mojej pasji pieczeniu domowego chleba. Tym razem robiłem eksperyment z czarną soczewicą i wyszedł pszenno orkiszowy *piegus* hi,hi... 
Niedziela wolna od biegania na rzecz zabawy z wnusią Wiktorką:)) Dzisiaj znowu upalne lato he,he... i "wypełniony po brzegi" plan dnia, więc szlifowanie asfaltu na *moim* stadionie po ciemku. Dosłownie, bo nie ma tam oświetlenia. Jednak po pewnym czasie wzrok się dostosowuje i wszystko widać;)
Planu nie było, ale wyszedł bieg z narastającą prędkością na dwunastu okrążeniach po siedemset pięćdziesiąt metrów każde.
Wieczór, a na termometrze jeszcze około dwudziestu stopni plus. Potrzebowałem dzisiaj miejsca, żebym mógł się *wyłączyć*. Nie pilnować trasy, nie uważać na światła i ten cały miejski ruch. Dlatego po kilku rundach wpadłem w trans;) i chociaż nogi przebierały to byłem jakby nieobecny hi,hi...
Tego mi było potrzeba! Fajnie sobie wytuptałem prawie jedenaście kilometrów i oczywiście wróciłem do rzeczywistości he,he... 
Cytat dnia:
„Wątpliwości nie są przeciwieństwem wiary -- są jej elementem.” - Paul Tillich

Przysłowie:

„Kiedy Irena z mrozem przybywa, babie lato krótkie bywa”

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13