"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


wtorek, 29 sierpnia 2023

w nocy...

                        wstałem czyt. o piątej rano he,he... i dlatego wybiegałem jeszcze po ciemku:(
*Pora deszczowa* nastała hi,hi... już się nie budzę przed budzikiem;)
Aura idealna na bieganie:) temperatura powietrza +15, wilgotno, mglisto i nareszcie jest czym oddychać:)
Dobieg na "Bałtyk" jedna runda wokół glinianek i dziesięć przebieżek, czyli *grzebyk* na wykresie;)
Potem oczywiście regeneracja i odświeżanie w "Adriatyku" tj. pływanie:))
Gdyby nie to, że dzień teraz zaczyna się późno byłoby rewelacyjnie. Wytuptałem ósemkę, przepłynąłem cztery długości kąpieliska i z naładowanymi *bateriami* wróciłem na śniadanie. Dziś niespodzianka - jajecznica!!! Domowy ciemny chleb na zakwasie i zbożowa kawka z mlekiem mniam, mniam... Zawsze po bieganiu mam wilczy apetyt hi,hi...
Przysłowie:
„Dużo grzybów sierpniowych, dużo zawiei śniegowych”

Cytat dnia:
„Tysiące ludzi w naszym społeczeństwie wiedzie życie w niemej rozpaczy, spędzając długie, męczące godziny w pracy, której nie znoszą, by móc kupić rzeczy, których nie potrzebują, żeby zrobić wrażenie na ludziach, których nie lubią.” Nigel Marsh

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13