"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


środa, 8 lutego 2023

znowu dałem...

                                     *ciała* he,he... Ustawiłem telefon. Włączyłem kamerkę, żeby nagrać wariacje w zimnej wodzie z lodem hi,hi...  Niestety nie przełączyłem na  przednia kamerę i nagrało się kilka minut panoramy "Adriatyku". Szkoda, bo trochę podokazywałem z siekierką i taflami lodu:( Żałuję, bo fajne było pełne zanurzenie z lodową płytą nad głową:)) 
 Mogę tylko dodać dwie fotki. Jedna z pomostu na kąpielisku "adriatyckim", a druga z pod brzózek nad "Pacyfikiem".
Pierwotnie miałem się pomoczyć właśnie tam. Odpuściłem jednak, bo wczoraj Ktoś był się morsować i "rąbano" lodową pokrywę od brzegu. Dziś *korytarz* zmarzł. Lód jednak zbyt cienki by nań wejść i zrobić przerębel nad odpowiednią głębokością. Niespecjalnie chciało mi się uskuteczniać *rąbankę* z uwagi na brak czasu. 
Z to przy pomostach w rogach kąpieliska też stale zimnolubni morsują, bo *szyba* łatwa do potrzaskania siekierką:)
Aura zimowa. Temperatura otoczenia w mieście -1, a na "Bałtyku" jakaś jeszcze niższa;) Woda +1, nawet nie pełny stopień. Słupek na skali termometru nie całkiem dotykał pierwszej kreski nad zerem;) Na terenie parku Lisiniec gdzie znajdują się trzy częstochowskie glinianki - "Bałtyk". "Adriatyk" i "Pacyfik" panuje swoisty mikroklimat. Na wiosnę *na mieście* nie ma już śniegu, a tam i śnieg i lód się znajdzie;)
Było rewelacyjnie! Pobawiłem się siekierką i lodowymi "klockami" he,he... Mięśnie, stawy... Właściwie to cały po *resecie* poddałem się "krioterapii dla ubogich" hi,hi... Mentalnie też podniosłem się na duchu doładowując psyche endorfinami zwanymi hormonami szczęścia;)

Cytat dnia:

„Marze­nia zwyk­le się spełniają, ale nie tak i nie wte­dy, kiedy te­go pragniemy.” -  Maria Dąbrowska
Przysłowia:
  • „Kiedy w lutym rosa pada, nowe mrozy zapowiada”
  • „Kiedy luty pofolguje, marzec zimę zreperuje”
  • „Luty ciepły obiecuje, wiosny zimnej nie daruje”
  • „Jak luty nastaje, śnieg jeszcze nie taje”
  • „Zwykle luty ostro kuty, czasem luty same pluty”
  • „Gdy luty bez mrozów i nieburzliwy, rok bywa słotny i nieurodziwy”

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13