"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


poniedziałek, 6 lutego 2023

nie dobiegany...

                                    jakiś byłem he,he... więc zafundowałem sobie dzisiaj połówkę na "Bałtyku". Obawiałem się ruszając z pod domu ślizgawicy na moich uliczkach na stałej przydomowej trasie. Dlatego zostałem dziś w parku Lisiniec i zrobiłem dziesięć dwukilometrowych pętelek. W sumie z dobiegiem wyszły 22 kilometry:)) Do tego przy fajnej aurze! Temperatura minus jeden i co rusz wyzierające zza chmur słoneczko. Brakuje mi promieni słonecznych i już tęsknię za wiosną. Z jednej strony żal, bo skończą się morsowania... Ale wiosna to więcej słońca, dłuższy dzień i nie krępujące ciuchy;)
Było super! Uwielbiam zimowe bieganie zatem nie poganiałem się i kręciłem pętle z prędkością *ekonomiczną* he,he...
Na początku mijałem się tylko z Kijarzami. Pózniej doszedł jeszcze jeden biegacz. Chyba jeszcze wcześniej urodzony niż ja;) Ostatnie dwa kółka to mijanka z młodym ścigantem hi,hi...  

Przysłowia:

  • „Na dzień świętej Doroty, ma być śniegu nad płoty”
  • „Po świętej Dorocie wioska cała w błocie”
  • „Św. Dorota zapowiada śnieg i błota”

Cytat dnia:
„Zawsze jest odpowiednia chwila, żeby żyć.” - (anonim)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13