"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


czwartek, 9 lutego 2023

odwieczny dylemat...

                                                      jak się ubrać he,he... na termometrze przyokiennym dwa stopnie powyżej zera??? A na *dole* ziąb i lodowaty wiatr brrrr... Sama bluza? To mnie przewieje! Podkoszulek termiczny, koszulka i kurtka? Dzięki Bogu nie wypichciłem się hi,hi... Mogłem spokojne się turlać bez przyśpieszania dla rozgrzania;) 
Obowiązki od samego rana trochę mnie zmordowały. Dlatego po obiedzie zamiast wyjść pobiegać zrobiłem *pół godzinki dla słoninki* he,he... Krótka drzemka to jest to!
Tylko znowu dylemat gdzie??? "Bałtyk" ślisko. Na mało  uczęszczanych drogach pozimowa ślizgawica, więc wybrałem szlifowanie płyt chodnikowych. Znów wybiegłem za dnia, a wróciłem po zmroku;)
W końcówce wykręciłem dwa kółka w obu parkach podjasnogórskich, bo z pętli *na północ* wyszło tylko dziewięć kilometrów. A planowałem nieco ponad dyszkę. W rezultacie wytuptałem bez mała dwunastkę:)) Uwielbiam takie spokojne bieganie. Na luzie, bez pośpiechu. 
Wpadłem prosto na kolacje i musiałem poskromić "wilczy apetyt" który mnie ogarnia zawsze po bieganiu hi,hi...

Dziś Międzynarodowy Dzień Pizzy, niestety bez pizzy:(

Cytat dnia:

„Bar­dziej od pieniędzy, pot­rze­bujesz miłości. Miłość to siła na­byw­cza szczęścia.” Phil Bosmans

Przysłowia:

  • „Gdy mróz w lutym ostro trzyma, tedy już niedługa zima”
  • „Luty miesiąc bardzo zmienny: pół zimowy, pół wiosenny”
  • „Gdy luty ciepły i o wodzie, wiosna późna i o chłodzie”

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13