"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


poniedziałek, 13 lutego 2023

śladem...

                                    częściowo sobotnim poleciałem na początku do mojej kochanej Wnusi:)) W wigilię święta zakochanych Wiktorynkę zaopatrzyć w walentynkę he,he...
Kolejna pętla na południe od centrum i pierwsza dycha w tym tygodniu. Podobnie jak przedwczoraj przelotna mżawka niczym balsam nawilżała mi twarz za friko;) 
Fajnie mi się dreptało i nawet światła na przejściach podobnie jak w sobotę "dawały" zieloną falę:) 
Było świetnie! Na św. Barbary spotkałem biegacza, a na *Jadze* /Jagiellońskiej/ biegaczkę. Już nikt nie może powiedzieć, że jestem jedyny wariat co lata w deszczu hi,hi...
Zastanawiam się ostatnio co jest? Wychodzę z założeniem ma być wolno langsum, langsum... A w pewnym momencie zerkam na zegarek i sam siebie pytam gdzie tak lecisz? 
Coś mnie gna do przodu. Czyżby jakieś zawody nie planowane się szykowały he,he... Bo na wiosenne przyśpieszenie jeszcze za wcześnie;) Jutro cotygodniowa gimnastyka, a potem się zobaczy.

Przysłowia:

  • „Gdy w lutym do połowy zima się wysili, to na koniec miesiąca już się nie wychyli”
  • „Dzionki mrozne i dni pluty, słowem zwykły miesiąc luty”
  • „Gdy mróz w lutym długo trzyma, wtedy już niedługa zima, lecz gdy w lutym z dachów ciecze, zima długo się przewlecze ”

Cytat dnia:
„Nie ma zbyt wiele czasu, by być szczęśliwym. Dni przemijają szybko. Życie jest krótkie. W księdze naszej przyszłości wpisujemy marzenia, a jakaś niewidzialna ręka nam je przekreśla. Nie mamy wtedy żadnego wyboru. Jeżeli nie jesteśmy szczęśliwi dziś, jak potrafimy być nimi jutro?” - Phil Bosmans

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13