"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


czwartek, 26 stycznia 2023

skleroza...

                he,he... włączyłem kamerkę gdy ruszałem w stroju "organizacyjnym Morsa" na bieg po plaży. Ale nie przełączyłem na przednią i dopiero w wodzie zauważyłem, że nagrywam buta hi,hi...
Wcześniej *wizytacja* "Pacyfiku". Znowu woda jakaś brunatna?... Nie zachęca do wejść, więc obiegłem go dookoła i podreptałem na kąpielisko. W sumie wyszła spokojna piąteczka:))
Morsowanie to nie jest, bo temperatura wody i otoczenia w remisie 2:2;) Chociaż odczuwalna powietrza zapewne niższa.
Podobno każda kąpiel w wodzie o temperaturze poniżej ośmiu stopni ma działanie terapeutyczne. 
Dlatego dla mnie *krioterapia dla ubogich* w zimnej wodzie to swego rodzaju szczepionka antygrypowa;) 
Żona choruje, szwagier też, więc Im mówię: nie ma to i tamto od nowego sezonu maszerujecie gęsiego do zimnej wody he,he...
Jak zawsze było świetnie! 
Cytat dnia:
„Wszyscy jesteśmy w rynsztoku, ale niektórzy z nas patrzą w gwiazdy.” 
Oscar Wilde

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13