"Zdrowie tak jak pieniądze zdobywa się w pocie czoła.
A
ktywność fizyczna i przemyślany sposób odżywiania mogą być przyczyną dobrego stanu zdrowia
Nie dlatego przestajesz się bawić, bo się starzejesz. Starzejesz się, bo przestajesz się bawić"


piątek, 27 stycznia 2023

przed...

               nocowaniem u nas Wiktorki:)) Rano zakupy m.in. szyneczki do babcinych kanapek dla wnusi;) Potem bieganie i sprzatanie "rejonów" he,he...
Godzina jedenaście minut biegania i jedenaście kilometrów:)
Stała przydomowa trasa, czyli "Bałtyk" i gruntowe drogi na zachód od parku Lisiniec.
Szaro buro:( Miał wg synoptyków od wczoraj padać śnieg, a tu nici z jutrzejszych sanek z Wiktorynką. Temperatura niby jedna kreska na plusie, ale wiatr lodowaty:( Chyba dlatego nogi same "rwały" do przodu hi,hi...
Doładowałem endorfinek i w tym tygodniu to już ostatnie szybsze przebieranie nogami. Jutro wolne i dopiero wyjście w niedziele pooomszy he,he...
W bieżącym tygodniu trzydzieści osiem kilometrów w czterech wyjściach. W poprzednim było ponad sześćdziesiąt, więc tak miało być;)
Przyznaję przewiało mnie *na wylot*, lecz i tak było kapitalnie:) Jeszcze gdybym pod wiatr "nie płakał" to byłoby super. Zawsze kiedy wieje mi w oczy zimny wiatr moje oczy łzawią jak u beksy;) Żartowałem nawet, że chyba muszę biegać w goglach hi,hi...
Cytat dnia:
„Jeśli nie wiesz dokąd zmierzasz, zaprowadzi Cię tam każda droga.” 
George Harrison

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu:

Translator

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13

...łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną, a ziemią..." Rdz.9,13